Reklamace

DPD

Pokud je zboží v zásilce rozbité či jinak poškozené (výrobní vady a jiné), napište nám email se seznamem rozbitých věcí a do přílohy dejte fotodokumentaci tohoto zboží. Po zpracování Vašeho emailu Vám zašleme nové zboží v co nejbližší době. V případě, že zboží už nebude skladem, spojíme se s Vámi a domluvíme na dalším postupu.

prodej@levne-nadobi.cz
reklamace@levne-nadobi.cz

Osobní odběr

Pokud jste zjistili závadu na zboží, které jste převzali osobně, kontaktujte nás s fotodokumentací výrobku a my Vám zajistíme nový kus zboží.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení